Promods

Dutch
Post Reply
Ilias
Posts: 9
Joined: 28 Sep 2013 10:39
Location: Antwerpen belgië

12 Aug 2015 14:43

Hi

Nu denk je vast dit is wel een rare titel maar goed ik kon er niet een verzinnen. Maar vanaf maandag koop ik de going north dlc (scaninavia) voor mijn verjaardag. Dus het lijkt me wel super leuk om promods de downloaden, daarnaast welke steden moet ik als eest bezoeken? En hoe ziet het met de belgische mappen?

User avatar
Polestar
Posts: 371
Joined: 16 Aug 2013 13:32
Donation rank:
Location: Zwolle, Overijssel
Contact:

12 Aug 2015 18:49

Ilias wrote:Hi

Nu denk je vast dit is wel een rare titel maar goed ik kon er niet een verzinnen. Maar vanaf maandag koop ik de going north dlc (scaninavia) voor mijn verjaardag. Dus het lijkt me wel super leuk om promods de downloaden, daarnaast welke steden moet ik als eest bezoeken? En hoe ziet het met de belgische mappen?
Hi Ilias,

ProMods downloaden, aangezien het gratis is, raad ik zeker aan. Download versie 1.95 als je met de DLC gaat werken.
Je kunt hem ook nu alvast downloaden, er is een versie (1.91) die zonder Scandinavia DLC werkt.

Je moet geen steden bezoeken, je moet gewoon alles bij langs! Qua België zou ik Antwerpen aanraden, die hebben ze gaaf gemaakt. Zuidwest en West-Frankrijk, Noord en Midden Duitsland, heel Scandinavië, Noord-VK en IJsland, zou ik allemaal heen gaan.

Ontdek het ook voor jezelf, pak gewoon eens een trailer ergens naartoe wat ver is en je komt vanzelf leuke dingen tegen.
Image
Current truck: 2021 Mercedes Actros MP5
Current trailer: 2021 Schmitz S.KO
License plate:
Image Image



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest