Mijn Promods werkt niet

Dutch
Locked
Robin7880
Posts: 1
Joined: 15 Mar 2023 23:51

16 Mar 2023 12:54

hoi alles ik promods instaleer dan krijg ik maar een bestand van promods alles winrar bestand en de rest word wit en dr staat dan bij deze downloand word niet bevestigt en ik heb al van alles geprobeert maar ik kom er echt niet uit en vraag me dus af waarom hij het niet doet want had hem 5 manden gelden naar een pc winkel gebracht maar toen de pc terug kwam deed Promods niks meer en voor dat hjij daar is geweest heb ik zoon 4 manden promods kunnen spelen dus vind erg vreemd want zelfs allemanieren van uitpakken werken niet en heb zlef namelijk de versie 1.47 van euro truck terwijl Promods al veel hooger is kwa versie dus zou fijn zijn alles iemand me hier bij kan helpen van jullie zal super zijn

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

16 Mar 2023 13:11

ProMods ga je sowieso niet aan de gang krijgen op ETS2 1.47. ProMods 2.64 is gemaakt voor ETS2 1.46.

Het uitpakken moet je als volgt doen:
1. Download alle ProMods-vxxx.7z.00x bestanden (vergeet het DEF bestand in stap 1 niet)
2. Pak enkel ProMods-vxxx.7z.001 uit, de rest zal vanzelf volgen.
3. Daarna kopieer je alle bestanden, inclusief het DEF-bestand, naar je mod map in de map 'Mijn Documenten/Euro Truck Simulator 2'.
4. Open het spel en activeer alle ProMods bestanden.
5. Spelen maar!
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Mercruiser
Posts: 8
Joined: 17 Mar 2023 23:38

18 Mar 2023 22:31

Goedenavond,

Zojuist de promod downloads uitgevoerd en uitgepakt, alles in de mod map geplaatst.
Truckers MP opgestart, en de promod server aangeklikt.

nu krijg ik de melding missing map DLC Dependencies en vraagt vervolgens of ik naar de steam store wil?
oke, maar dan??
Op steam het frankrijk, Italie < black sea, scandinavian enzv allemaal aangeschaft (was dit echt nodig?) maar nog steeds lukt het niet.
In de mod manager geeft hij ook foutmeldingen aan, kan ze niet actief zetten.

Groetjes,

Mercruiser
Last edited by Mercruiser on 19 Mar 2023 00:10, edited 1 time in total.

Mercruiser
Posts: 8
Joined: 17 Mar 2023 23:38

19 Mar 2023 12:33

Inmiddels werkt het helemaal... Je moet natuurlijk ook wel Spanje /Portugal even toevoegen... :-) ;-)
Last edited by bmwGTR on 19 Mar 2023 12:54, edited 1 time in total.
Reason: removed quote, DO NOT quote the post above yours

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

21 Mar 2023 06:34

Zoals duidelijk vermeld staat op de diverse download pagina's. En ook op die van TruckersMP, moet je alle Map-DLC hebben om met ProMods te kunnen spelen. Gelukkig ben je daar zo te lezen zelf al achter gekomen. :)
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Mercruiser
Posts: 8
Joined: 17 Mar 2023 23:38

21 Mar 2023 20:15

Volleybal4life wrote:
21 Mar 2023 06:34
Zoals duidelijk vermeld staat op de diverse download pagina's. En ook op die van TruckersMP, moet je alle Map-DLC hebben om met ProMods te kunnen spelen. Gelukkig ben je daar zo te lezen zelf al achter gekomen. :)
lol, klopt helemaal.
Was een heel nieuw iets voor mij, wist niet eens van het bestaan van ProMods af.
wat is nu uiteindelijk het doel van de Promods?
puur een realistischer spelbeeld ? klopt het dat er geen andere weggebruikers zijn, behalve truckers.. en.... ik reed op Cyprus.. 32 graden celsius....en het sneeuwt? :o



Locked

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 4 guests