Probleem met promods

Dutch
polar
Posts: 75
Joined: 19 Sep 2013 19:35
Donation rank:

09 Jan 2016 22:17

Je kan ook proberen 7-zip opnieuw te installeren en anders tijdelijk winrar en winzip verwijderen zodat je alleen 7-zip overhoudt.
Zorg ook dat je werkelijk alle bestanden gedownload hebt en er geen een corrupt is geraakt tijdens het downloaden.

Vandaag heb ik in no time alle bestanden gedownload en in een aparte map geplaatst, eveneens heb ik winzip, winrar en 7-zip geinstalleerd, maar ik kon vrij eenvoudig met 7-zip de bestanden in een keer uitpakken.
Binnen een kwartier kon ik mijn DAF pakken en de nieuwe Promods map gaan verkennen, het is dus gewoon mogelijk om dit zonder problemen voor elkaar te krijgen.

User avatar
el_señor
Posts: 6
Joined: 08 Jan 2016 17:37

09 Jan 2016 23:13

polar wrote:Je kan ook proberen 7-zip opnieuw te installeren en anders tijdelijk winrar en winzip verwijderen zodat je alleen 7-zip overhoudt.
Zorg ook dat je werkelijk alle bestanden gedownload hebt en er geen een corrupt is geraakt tijdens het downloaden.

Vandaag heb ik in no time alle bestanden gedownload en in een aparte map geplaatst, eveneens heb ik winzip, winrar en 7-zip geinstalleerd, maar ik kon vrij eenvoudig met 7-zip de bestanden in een keer uitpakken.
Binnen een kwartier kon ik mijn DAF pakken en de nieuwe Promods map gaan verkennen, het is dus gewoon mogelijk om dit zonder problemen voor elkaar te krijgen.
Ik heb nu winrar en winzip verwijderd en het lukte me nu wel om het uit te pakken en hij doet het ook :D

heel erg bedankt!!!

MrETS2Lover
Posts: 1
Joined: 11 Jan 2016 16:49
Donation rank:

11 Jan 2016 17:01

ik heb ook een probleem als ik op download klik logt de site mij constant uitik kan niet de Promod downloaden

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

11 Jan 2016 17:29

Je cookies staan waarschijnlijk uitgeschakeld. Schakel deze in of probeer een andere browser.
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

Roytje2803
Posts: 282
Joined: 04 Apr 2014 16:40
Donation rank:
Location: Nieuwegein

12 Jan 2016 07:56

Met welke browsers heb je het allemaal geprobeerd? Bij mij werkt het namelijk gewoon met de volgende browsers:

Firefox
Chrome
Edge
Enz.

Mvg,
Roy



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 0 guests