HCT trailer buiten finland

Dutch
Post Reply
mahmut08
Posts: 3
Joined: 22 Mar 2014 21:02

21 Nov 2019 16:07

Beste mensen,

Zoals de titel heet zou ik graag met mijn HCT trailer buiten Finland willen rijden om opdrachten te volbrengen. Dit wil ik het liefst doen in combinatie met truckersmp. Ik denk dat dit verder niet met truckersmp zelf te maken heeft. Daarom vraag ik het even hier.
Ik ken de gevaren van lange trailers buiten de zone waar de HCT veilig te gebruiken is, maar wil het toch proberen. Ik heb in mijn savefile de nodige aangepast (country_validity), maar zodra ik in het spel ga en vervolgens weer eruit om de safefile te controleren blijken mijn aanpassingen te zijn teruggedraaid.

Is het op een of ander manier mogelijk (hopelijk zonder een mod) om opdrachten uit te voeren met de HCT buiten Finland (in truckersmp)?

Alvast bedankt.

Met feestelijke groeten,

Mahmut

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10555
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

22 Nov 2019 02:08

Volgens mij is dat onverstandig omdat TMP gebruikers banned die op plekken met HCT trailers rijden waar ze niet zijn toegestaan
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

mahmut08
Posts: 3
Joined: 22 Mar 2014 21:02

22 Nov 2019 22:31

Hallo Scul,

Ik heb dus voor de zekerheid nog eens door de regels gekeken, maar het zou in principe wel mogen.
Maar zou je kunnen vertellen of het mogelijk is om met de HCT opdrachten te nemen buiten finland of met double buiten de 6 EU landen die het toelaten? Ik vind lange afstanden rijden namelijk leuk en wil me niet limiteren tot die landen. Komt deze beperking door promods zelf of door TMP, want anders ga ik daar een topic hierover openen. Gezien zij alleen ''servers hosten'' en verder geen interferentie hebben met de promods mod-bestanden neem ik aan dat u hierop iets kan zeggen.

Met vriendelijke groet,

Mahmut

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10555
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

23 Nov 2019 12:54

ProMods staat trailers toe in landen waar dat volgens de wet is toegestaan, als trailers ergens niet worden toegestaan zijn ze in de def bestanden geblokkeerd
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest