Dutch map voor promods

Dutch
User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

28 Jun 2014 09:38

We doen het met de beste bedoelingen, opbouwende kritiek. Het is wellicht een harde, doch zeer leerzame houding, omdat het naast het probleem ook oplossingen en alternatieven geeft.

Het is juist die kritische houding die ProMods zo goed maakt: we zijn niet tevreden genoeg met halfbakken werk en proberen onszelf te verbeteren ;)

Bovendien is het makkelijker om dingen de eerste keer helemaal goed te doen dan later te corrigeren. Herbouwen en inbreiden is dan ook een tijdrovende klus.

Groete,
MandelSoft
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

User avatar
Nico
Founder
Posts: 3534
Joined: 01 Aug 2013 09:40
Donation rank:
Location: Apeldoorn, Gelderland

30 Jun 2014 11:54

Ja en nu we zelfs met Antwerpen klaar zijn hebben we vaak nog "kritiek" op ons eigen werk.

Maar mappen is natuurlijk een leerproces. Kijk maar naar versie 1.0 die ik alleen had gebouwd waar je nog duidelijk mn leerproces kunt zien.

Nu we zo groot zijn kunnen we makkelijker veel eisen stellen en leren we steeds meer nieuwe dingen. Kijk maar naar Purno. Zijn eerste Ijsland pics waren oke maar de laatste zijn bijna subliem.
Am I developing at the moment?
Image
STDS, ETS2, ATS Beta Tester
Main Developer of ProMods and Moderator.

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

30 Jun 2014 12:34

wesselsnaak wrote:Hallo mensen,

Ik, mapper van The Dutch Map, zag zojuist even dit bericht. Ik moet zeggen dat ik met veel plezier aan TDM werk. Ik vind het wel leuk dat er kritiek gegeven wordt. Zo kunnen we misschien leren van de fouten of dingen beter maken. Heeft iemand van jullie tips, of uitleg hoe het er beter uit kan zien? Ik las dat het niet echt spectaculair was. Hoe kunnen wij dit beter maken?

Voor de mensen die geen idee hebben waar dit over gaat, Ik ben Wessel, en ben een map voor ETS 2 aan het maken van heel Nederland. 30 juli is de eerste release met daarin de steden uit Oost-Nederland en Zuid-Nederland, en later komt de randstad erbij.

Website: http://www.thedutchmapets2.nl

Foto's (misschien in nieuw tabblad openen voor betere view):


Signs op de snelwegen made by MandelSoft en Matrixborden, verkeerszuil en andere nederlandse models made by Nico (Promods)
Ik zei al tegen wessel dat ik heel gedetailleerd werk. Ik mag van hem straks limburg aanpassen. Ik zal m'n best doen om het zo goed mogelijk te laten lijken en natuurlijk zal ik hier foto's plaatsen :D

User avatar
gregory.huizer
Posts: 249
Joined: 30 Apr 2014 08:19
Donation rank:
Location: Rotterdam

02 Jul 2014 09:28

sveneng wrote:
wesselsnaak wrote:Hallo mensen,

Ik, mapper van The Dutch Map, zag zojuist even dit bericht. Ik moet zeggen dat ik met veel plezier aan TDM werk. Ik vind het wel leuk dat er kritiek gegeven wordt. Zo kunnen we misschien leren van de fouten of dingen beter maken. Heeft iemand van jullie tips, of uitleg hoe het er beter uit kan zien? Ik las dat het niet echt spectaculair was. Hoe kunnen wij dit beter maken?

Voor de mensen die geen idee hebben waar dit over gaat, Ik ben Wessel, en ben een map voor ETS 2 aan het maken van heel Nederland. 30 juli is de eerste release met daarin de steden uit Oost-Nederland en Zuid-Nederland, en later komt de randstad erbij.

Website: http://www.thedutchmapets2.nl

Foto's (misschien in nieuw tabblad openen voor betere view):


Signs op de snelwegen made by MandelSoft en Matrixborden, verkeerszuil en andere nederlandse models made by Nico (Promods)
Ik zei al tegen wessel dat ik heel gedetailleerd werk. Ik mag van hem straks limburg aanpassen. Ik zal m'n best doen om het zo goed mogelijk te laten lijken en natuurlijk zal ik hier foto's plaatsen :D
Ik hoop echt dat de tips die de ProMods modders geven, worden gebruikt om de Dutch Map naar n nog hoger niveau te tillen...

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

03 Jul 2014 07:56

Die tips zullen we sowieso gebruiken! :D

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

10 Jul 2014 19:12

Ik heb een gigantisch probleem bij het mappen. Onzichtbare muren. Plz some help?

User avatar
Nico
Founder
Posts: 3534
Joined: 01 Aug 2013 09:40
Donation rank:
Location: Apeldoorn, Gelderland

10 Jul 2014 20:37

zet de no boundary optie aan.
Am I developing at the moment?
Image
STDS, ETS2, ATS Beta Tester
Main Developer of ProMods and Moderator.

User avatar
Purno
Posts: 1377
Joined: 22 Apr 2014 16:33
Donation rank:
Location: Almere

11 Jul 2014 07:19

typ in de console "g_colbox 1" om de onzichtbare muren weer zichtbaar te maken. En daarna inderdaad wat Nico zegt, "no boundary" aanvinken.

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

17 Jul 2014 22:04

Kan iemand voor ons 3 baans NBA borden maken? En als het dan goed werkt driebaans vorkborden en evt. 4 baans borden? Want ik gebruik tijdelijk nu de duitse borden op de wegen en da's geen goed idee eigenlijk. Alvast bedankt :)

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

18 Jul 2014 20:00

Ik heb net knooppunt kerensheide qua wegen af. Nu nog het land eromheen en borden!
Image
Image
Image

Het zelfde geldt voor ekkersweijer, Batadorp en het vonderen!
Image
Image
Image

Rijkevoort niet als prefab...
Image

En we hebben ook mooie lantaarns van Mandelsoft gekregen...
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Welke idioot heeft die lantaarn omgereden?!
Image
Hopelijk vinden jullie dit wat



Locked

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests