Mensen van het Promods team dikke complimenten met deze super update! Bedankt!!!!

Dutch
Post Reply
xander140
Posts: 44
Joined: 06 Mar 2014 03:10
Donation rank:

06 Sep 2017 22:41

Image
Beste mensen van het Promods Team,

Ik ben normaal niet zo'n fan van dit soort berichten maar ik kon het nu toch niet laten! Dat heeft een reden... en dat is dat ik jullie werk al heel erg lang volg en ben steeds verbaasd over wat jullie bouwen. Eerst had je 2 kampen met aan de ene zijde TSM en aan de andere kant Promods..... Wat je moest kiezen was niet altijd even simpel maar uit eindelijk hebben jullie je onwijs ontwikkeld als team en onwijs jullie best gedaan om "ons" een plezier te doen. En nu is er sinds gister een nieuwe update en wat voor één! Ik ben op 2 nieuwe plekken geweest inmiddels en dat is de weg van Oslo naar Trontheim en het Spaanse gedeelte zoals hier boven op de foto. (Grens Spanje - Andora) Norwegen is echt kneiters vet en ook echt met heeel veeel liefde gemaakt. Spanje was er wel al een tijdje maar was niet optimaal en jullie hebben dit nu voor de grote delen omgebouwd en het ziet er erg mooi uit. Ik ben erg benieuwd naar de andere delen en ga deze ook op me gemak verkennen. En ja er zitten een paar mini bugs in maar dit is absoluut geen probleem en ik ga er dan ook van uit dat jullie dit fixen :mrgreen: . Ik wil nog afsluiten met het feit dat jullie ETS2 hebben gered. Zonder Promods zat er in dit spel veel minder kwaliteit en gameplezier. Er werd ergens bedacht om jullie bij SCS Software onder te brengen en ik zou dit ook van harte toe juichen en die eer komt jullie toe. Ik zeg als allerlaatst..... Ga zo door met dit prachtige werk! Bedankt!!! :) :)

Almighty
Posts: 1258
Joined: 25 Aug 2013 11:59
Donation rank:
Location: Wijhe

06 Sep 2017 22:46

Bedankt voor de mooie woorden! Heel veel plezier en veilige kilometers :)
Happy trucking!

xander140
Posts: 44
Joined: 06 Mar 2014 03:10
Donation rank:

06 Sep 2017 22:47

Dat gaat zeker lukken :) En het komt jullie toe!!!



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest