Svenska bensinstationer

Swedish
Post Reply
pirpen67
Posts: 2
Joined: 22 Sep 2013 09:55

23 Nov 2016 11:12

Hej alla truckers!

Jag heter Pierre och spelade ETS2 när det kom ut, men tröttnade ganska fort på det. Nu är jag igång igen och såg att det kommit en massa trevliga moddar. Jag använder 79st än så länge, bl.a. ProMods (såklart), RusMaps, Project Balkans, Nästan alla paket av Jazzycat, Realistic Environment v2.8, Realistic Building Lights, New Symbol Fix, Invisible Dead End m.fl.

Hittade även en mod för att få bensinstationerna i Europa att bli realistiska. Men när jag kör i Sverige, Norge, Danmark och Finland, så heter alla bensinstationer "Oil". Det känns trist. Har provat ett par mods, som skulle fixa det. Men dom var gamla och dom ändrade ingenting.

Så jag undrar nu, om det finns nån mod, som ändrar bensinstationerna i dom skandinaviska länderna till realistiska? Jag har version 1.25 av ETS2.

Har precis köpt en beg. ratt, en Logitech Driving Force GT, men inte fått den än. Körde med Xbox360 kontroll innan...

Mvh Pierre

Gnagarn86
Posts: 19
Joined: 28 Mar 2014 12:12
Donation rank:

14 May 2020 18:03

pirpen67 wrote:
23 Nov 2016 11:12
Hej alla truckers!

Jag heter Pierre och spelade ETS2 när det kom ut, men tröttnade ganska fort på det. Nu är jag igång igen och såg att det kommit en massa trevliga moddar. Jag använder 79st än så länge, bl.a. ProMods (såklart), RusMaps, Project Balkans, Nästan alla paket av Jazzycat, Realistic Environment v2.8, Realistic Building Lights, New Symbol Fix, Invisible Dead End m.fl.

Hittade även en mod för att få bensinstationerna i
Europa att bli realistiska. Men när jag kör i Sverige, Norge, Danmark och Finland, så heter alla bensinstationer "Oil". Det känns trist. Har provat ett par mods, som skulle fixa det. Men dom var gamla och dom ändrade ingenting.

Så jag undrar nu, om det finns nån mod, som ändrar bensinstationerna i dom skandinaviska länderna till realistiska? Jag har version 1.25 av ETS2.

Har precis köpt en beg. ratt, en Logitech Driving Force GT, men inte fått den än. Körde med Xbox360 kontroll innan...

Mvh Pierre
Real European Gas Station finns på steam workshop, ändrar dom små stationerna till rätta namn men ej de stora



Post Reply

Return to “Svenska”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 3 guests