Welke steden moeten van mijn part in de Promods-NL map!?

Dutch
PromodsNL-TR
Posts: 10
Joined: 23 Nov 2015 18:33

23 Nov 2015 19:23

Hallo mensen!
Ik vind dat er meer steden in de Nederlandse map moet komen!
Reageren mag natuurlijk!
Steden:
Maastricht
Venlo
Nijmegen
Arnhem
Breda
Eindhoven
Utrecht
Leeuwarden
Appeldoorn
Amersfoort
Assen
Enschede.
Welke snelwegen moeten er aansluiten?
Liege/Luik -> Maastricht A2/A73
Antwerpen/Anvers -> Breda
Enschede -> Osnabrück (Snelweg naar Hamburg)
Groningen -> Hamburg
Venlo A74/A61 -> Köln/Keulen
Arnhem -> Oberhausen
Eindhoven -> Brussel/Bruxelles (Directe weg, maar er moet een aansluiting komen: Antwerpen-Maastricht en Eindhoven-Brussel.
Azerbaijan - Turkey - Netherlans
Azerbeidzjan - Turkije - Nederland
Azerbaycan - Turkiye - Niderland Image

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

23 Nov 2015 20:44

Dat zijn er veels te veel. Zoveel ruimte hebben we nog niet. Het wordt nog een hels karwei om Eindhoven of zelfs Arnhem erin te krijgen! Zelfs Utrecht gaat niet passen, en als Eindhoven en Arnhem er eenmaal inzitten, kan je de rest van de lijst wel vergeten, omdat alle steden op de lijst te dicht bij andere steden zitten.

Over de snelwegen, we zijn wel van plan om de A2 en A15 te doen, en wellicht de A67 richting Antwerpen (maar niet richting Duisburg). Voor de rest is er gewoon veel te weinig ruimte. Er zijn wat kanttekeningen bij je plannen:
PromodsNL-TR wrote:Liege/Luik -> Maastricht A2/A73 Staat in de planning, maar de A73 gaat denk ik niet passen tegelijk met de A2.
Antwerpen/Anvers -> Breda Ligt er al sinds het spel is uitgebracht: A16 - E19
Enschede -> Osnabrück (Snelweg naar Hamburg) Die ligt er al sinds het spel uit is: A1 - BAB30, helemaal tot aan Kreuz Lotte Osnabrück. Met ProMods kom je zelfs nog verder op de BAB30, helemaal tot aan Bad Oeynhausen.
Groningen -> Hamburg Die ligt er al sinds het spel uit is en die hebben we ook nog eens helemaal verbouwd. Het is een route via de A7 - BAB31 - BAB28 - BAB1.
Venlo A74/A61 -> Köln/Keulen Die ligt er toch al sinds het spel uit is.
Arnhem -> Oberhausen De BAB3 ligt er wel, maar houdt nu op bij Emmerich. Deze zou worden doorgetrokken tot aan de A50 waneer Arnhem gereed zou komen
Eindhoven -> Brussel/Bruxelles Bestaat niet! Er is alleen de A67/E34 naar Antwerpen, niet Brussel.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

Dutch_Ben
Posts: 19
Joined: 20 Jul 2015 18:28
Donation rank:

27 Nov 2015 10:28

Ik dacht dat Maastricht ook in de planning lag om toe te voegen?

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

27 Nov 2015 10:29

Alleen als scenery, net als Amersfoort nu. Dat geldt ook voor Utrecht. Maar als functionele stad? Nee, te weinig ruimte...
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

PromodsNL-TR
Posts: 10
Joined: 23 Nov 2015 18:33

28 Nov 2015 22:13

Dank voor uw begrip!
Ik had vandaag Promods gedownload en vond ik et natuurlijk heel leuk! In de map van Promods had ik gezien dat je bij Luik, eerst naar Duitsland moest en daarna ga je direct in Nederland
Mijn mening: Sluit de A2-Maastricht aan naar Luik. (Volgensmij komt dat ook?) En op de A2 kan je de autosnelweg naar Keulen toevoegen. Want op de A2 kan je naar Heerlen gaan en dan naar Keulen (Aachen). Ik vind jullie map echt tof!!!!!
Groetjes, Armoo.
Azerbaijan - Turkey - Netherlans
Azerbeidzjan - Turkije - Nederland
Azerbaycan - Turkiye - Niderland Image

User avatar
MandelSoft
Lead Developer
Posts: 3835
Joined: 08 Aug 2013 10:48
Location: Delft [NL]

28 Nov 2015 23:03

PromodsNL-TR wrote:En op de A2 kan je de autosnelweg naar Keulen toevoegen. Want op de A2 kan je naar Heerlen gaan en dan naar Keulen (Aachen). Ik vind jullie map echt tof!!!!!
Groetjes, Armoo.
Gaat niet lukken. De A2 sluit al op de E25/E40 aan in Liège bij Cheratte. Daar zit vrij weinig ruimte tussen. Ook het stuk bij Maastricht is erg krap; vlak boven Maastricht zal niet de A79 aansluiten, maar de A73, als dat ook maar past, tenminste. Voor de A76 is al helemaal geen ruimte (jammer, het is zo'n mooie weg, kan ik uit eigen ervaring zeggen toen ik met de auto naar een vriend in Kerkrade ging) en al eerder werd deze verbinding aangehaald op het Duitsland-topic. Een extra aansluiting gaat gewoon niet passen, al helemaal als het het ook netjes wilt doen (te veel aansluitingen ruïneren de omgeving). Er is gewoon heel weinig ruimte:

Image

Dus ik zet hier alvast een streep door.
Your daily dose of wisdom!
╔═══╗────╔═╗╔═╗────╔╗
║╔═╗║────║║╚╝║║────║║
║╚═╝╠═╦══╣╔╗╔╗╠══╦═╝╠══╗
║╔══╣╔╣╔╗║║║║║║╔╗║╔╗║══╣
║║──║║║╚╝║║║║║║╚╝║╚╝╠══║
╚╝──╚╝╚══╩╝╚╝╚╩══╩══╩══╝
Don't ask us for a release date; we don't know either.

kubigursoy09
Posts: 5
Joined: 01 Apr 2014 20:18

12 Dec 2015 20:02

Mijn idee/suggestie:

Image
Link voor als het niet goed te zien is: http://i.imgur.com/QO9o8dK.jpg
Alle lijnen zijn 1 op 1 aangegeven. De steden zijn aangegeven met een rondje. Beetje inzicht en je ziet ze ;)

De A2 is een ''moet er in'' voor Nederland.
Daar bij hoort Eindhoven er ook bij. Een knooppunt waar veel snelwegens bij elkaar komen.

Daarbij heb ik ingame (ooit toen ik langs Antwerpen reed) gezien dat er een afslag naar Eindhoven is vanuit Antwerpen. Dat zou heel goed de E34/A67 zijn. Daar zie je met fel roze aangegeven rondje dat er al een Benzinestation staat in de default SCS map. Dat zou goed de Esso tankstation bij de Oeienbosch kunnen zijn.

De default ''kleine'' weg die dan doorgaat naar duitsland is de met paars/lichtblauw aangegeven streep (ten oosten van Eindhoven). Van mij betreft zou dat weggehaald mogen. Daarin plaats van zou de A67 tussen Eindhoven en Venlo geplaatst mogen worden.

De A73 zou verschoven mogen worden en de huidige A73 in de map zou veranderd mogen worden in de A74. De A74 is een korte verbinding tussen de Duitse Snelweg 61 en de A73 in Venlo.

Als Eindhoven erbij wordt gevoegd, dan zou de A58 tussen Breda en Eindhoven ook erbij mogen. Connectie tussen Rotterdam en Eindhoven is beter. Breda toevoegen? Dat zou te druk zijn en misschien zelfs niet passen. Misschien als scenery? Wie weet.

De Duitse steden Duisburg en Düsseldorf mogen van mij betreft ook een aansluiting krijgen op de A73, maar dan met een Venlo en Roermond Scenery.

De A15 tussen Nijmegen en Rotterdam zou ook een goede connectie zijn. Er zijn wel 2 soorten mogelijkheden uit Nijmegen om op de A15 te komen en dat is aangegeven op de kaart.

Zo is de A29 tussen Rotterdam en Antwerpen (via Bergen op Zoom) ook een goede connectie. Er zijn in het spel echter 2 knooppunten ten noorden van Antwerpen. Daarbij zou het beste gekozen mogen worden. Daarom heb ik ze allebei aangegeven. De keus is aan de modder.

Den Bosch...? Heb ik aangegeven, omdat er ook een connectie is tussen Nijmegen naar Breda via Den Bosch. Dat is de A59, maar dan zou het een te druk/groot knooppunt worden bij Breda met de snelweg uit Eindhoven, Antwerpen en de Waalbrug. Dus daarom heb ik Den Bosch wel aangegeven qua indicatie maar achterwegen gelaten...


Over Maastricht gesproken..... Het is daar een raar situatie met Liége/Luik. Ik had in een andere map mod wel gezien dat hij Maastricht als scenery had toegevoegd maar de vracht bij Luik hoorde. Dus dan zag je belgische voertuigen rond rijden in Maastricht wat ook raar was. Nouja? Meer belgische auto's dan Nederlandse is raar ja xd.

En over Utrecht gesproken te hebben. Dat kan als scenery erbij en er kan dan ook een paar knooppunten komen die een weg leiden naar Zwolle (A28) en een weg naar Rotterdam (A12).

Bedankt voor het lezen. Dit is tenslotte een suggestie/idee. Het ligt aan jullie of jullie dit verder willen uitwerken en toevoegen.

Edit: De A50 van Eindhoven (via Nijmegen en Arnhem) naar Zwolle. Dit is ook een goede connectie.
Als dit erbij komt, dan kan er nog een connectie komen vanuit de Duitse snelweg 3 dat later de A12 wordt. Ook de A12 gaat van Rotterdam tot en met de Duitse grens. Zorgt ook voor een connectie tussen de 2 A50 helften bij Arnhem. Ook de A73 uit Limburg komt daar bij een.

Misschien is Middelburg ook wel een leuke idee om toe te voegen.

Image

Groeten,

Kubi

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

14 Dec 2015 11:39

Je moet niet te groot denken. Het kan heel erg boxed worden dan :S

User avatar
Volleybal4life
Moderator
Posts: 7804
Joined: 01 Jun 2014 15:49
Donation rank:
Location: Reeuwijk, South Holland, The Netherlands
Contact:

14 Dec 2015 11:49

De A50 naar Zwolle gaat sowieso niet passen, dat worden erg onrealistische stukken snelweg.

Ook zijn we van plan om Amsterdam te verbouwen, en een complete A10 omheen te leggen, dus meer knooppunten rond Utrecht gaan ook niet passen. Laat staan Utrecht zelf (ook niet als scenery denk ik)
Spamming the forum since June 2014
Weekly driving vids

Some say, I'm addicted to ETS2. But then I say. No, it's ProMods, it's a way of life.
No. 3 forum spammer!

You want a game map?
You get a game map! (ETS2 (WIP))
You get a game map! (ATS (WIP))

sven_engelen
Posts: 589
Joined: 21 Feb 2014 11:42
Location: Venlo/Arnhem

14 Dec 2015 16:55

Verwachte knooppunten zouden dan zijn:
- De Nieuwe meer
- Watergraafsmeer
- Coenplein
- Badhoevedorp (als afslag i guess?)

Ook denk ik niet dat de A4 als 4 baans uitvoering gaat passen bij schiphol (helaas :( )



Post Reply

Return to “Nederlands”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 10 guests