Map

Danish
User avatar
Dudly
Posts: 35
Joined: 11 Apr 2014 13:31

22 Oct 2014 14:06

Hello Promods
Thank you for your super work
But !!
How can it be that the ferry from Grimmsby UK is locked ??
and ferry from Helsinki also blocked.

Would it not make as ferry from Helsinki Fin Could go to Travemünde or
Rostock, I know ferries that way. ??

There is an error on the road from Herning and Aarhus Against DK, Just as you run you fall into a hole where the road is blocked.

One more thing I have seen that ReisProject 1.4 map. Has made ​​so that snow in Norway could do the same in your map just in the north of Norway it would provide some challenges

Best Regards from
Dudly
a driver who has driven in most of the world.

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

22 Oct 2014 21:57

Hejsa Dudly

Hvis du kikker godt efter, så er der ingen afgang fra Grimsby, men fra Hull til Zeebrygge i Belgien og til Hoek van Holland i Holland

Venligst Per
Med Venlig Hilsen / Regards
Per

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

22 Oct 2014 22:00

For resten så kan du på dette kort se lidt af hvor de bygger og skal bygge på

https://mapsengine.google.com/map/viewe ... b3G1qtRsKM
Med Venlig Hilsen / Regards
Per

User avatar
Dudly
Posts: 35
Joined: 11 Apr 2014 13:31

23 Oct 2014 16:17

Hej Per
Det ser jo kanon godt ud og jeg vil heller støtte promods end at bruge nogle af de andre maps man kan finde rundt omkring, men jeg syntes det kunne være godt hvis man kunne lave det på den måde som i Reisprojekt 1.4 map at man kunne have sne i det nordlige Norge det ville give lidt af en udfordring i spillet
Jeg har været inde og Google og må bukke mig i støvet med at der er ingen færger fra Grimsby men hvis man køre der ud i spillet så ligger færgen der stadig som i den alle første map man kørte i da man startede med at spille
Men jeg ved at der sejler færger i mellem Helsinki og TRAVEMÜNDE i Tyskland og når der nu ligger en færge i helsinki som ér spærret nu så kunne man jo lade den sejle til TRAVEMÜNDE ;)
Men ellers er jeg super godt tilfreds med det arbejde som er blevet gjort ind til nu
men er der nogen som kan sige noget om hvornår der kommer en opdatering med udvidelse mappen .
Med venlig hilsen
Tom

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10587
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

23 Oct 2014 16:36

Vi kommer aldrig ha færger på lång avstand som Helsinki - Tyskland fordi spelet tager den hurtigeste / korteste vejen og så bliver færgen en "cheat"
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
Dudly
Posts: 35
Joined: 11 Apr 2014 13:31

23 Oct 2014 17:00

Det ville jo også blive den korteste vej og hurtigste hvis der var færge forbindelse Helsinki og Tyskland hvis du læsser noget i Findland som skal enten Sverige eller Danmark så vil spillet jo stadig have dig over via Turku - Stokholm

User avatar
ScuL
Founder
Posts: 10587
Joined: 31 Jul 2013 23:51
Location: Auckland, New Zealand

23 Oct 2014 17:19

Det er også tanken. Det er en truck simulator ikke en færge simulator :)
I am Image Dutch living in Image New Zealand and I speak Image EN Image DE Image SE Image FR
Image

User avatar
Dudly
Posts: 35
Joined: 11 Apr 2014 13:31

23 Oct 2014 17:32

Tja det er som mand tager det enten er det realistisk så meget som muligt eller også er det bare et tidsforbrugs spil og tro mig efter alle mine år på landevejen med kørsel i næsten alle lande er det jo lidt sjovt at side og spille noget som er realistisk det gær det jo lidt sjovere men nu er der jo heller ikke nogen som siger at du skal følge din gps slavisk så hvis du har løst til at køre som en gal i gennem andre lande så er du jo velkommen til det, med hensyn til din kommentar om det er en truck simulator og ikke en færge simulator må jeg lige til din orientering fortælle dig at du stadig kun styre din truck og ikke færgen vel.

gippermand
Posts: 116
Joined: 17 Jul 2014 22:53
Location: Bornholm
Contact:

24 Oct 2014 00:50

Hejsa Dudly

Du skal lige huske, at du lo godt kan lægge flere ruter eller kort sammen og køre længere.
Her er nogle forslag til hvad du kan bruge sammen, og som virker 110%

1. ETS2 + Going East + ProMods + Poland Rebuilding + Rus Map

2. ETS2 + Going East + MS Heavy Alex + Poland Rebuilding + Rus Map

Når så ProMods kommer derudaf, kan du jo vælge hvad og hvordan, men disse kan man bruge indtil da

Venligst Per
Med Venlig Hilsen / Regards
Per

User avatar
Dudly
Posts: 35
Joined: 11 Apr 2014 13:31

25 Oct 2014 13:38

Hej Per
tusinde tak har ikke prøvet det i nu men Going East kan jeg kun finde som Going East DLC jeg ved ikke om det er den du mener ???

Hilsen Tom



Post Reply

Return to “Dansk”

  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 13 guests